Žádost
Pokud chcete využít služby našeho domova je třeba vyplnit níže uvedené formuláře
Žádost o přijetí do Domova bez bariér (tiskopis)
Vyjádření lékaře (tiskopis)
Formuláře lze vytisknout zde nebo si je můžete vyzvednout v domově u sociálních pracovníků. Rovněž Vám je můžeme zaslat poštou.
Vyplněnou a podepsanou žádost a vyjádření lékaře, které vyplní váš ošetřující lékař, nám můžete doručit osobně či zaslat poštou na adresu:
Domov bez bariér
Strozziho 1333
508 01 Hořice
Další informace vám můžeme poskytnout telefonicky na čísle 727 871 579, mailem socialni@usphorice.cz nebo při vaší osobní návštěvě.
-
(formát .pdf, 0,31 MB)
-
(formát .pdf, 0,34 MB)
-
(formát .doc, 0,04 MB)
-
(formát .docx, 0,17 MB)
Sociální šetření
Na základě zaslaných vyplněných formulářů „Žádost o přijetí do Domova bez bariér“ a „Vyjádření lékaře“ dohodne sociální pracovník se zájemcem o službu termín, čas a místo sociálního šetření. Sociální šetření je schůzka zájemce o službu s pracovníky domova. Této schůzky se mohou zúčastnit i další osoby, které si zájemce přizve. V rámci schůzky zjišťujeme zda zájemce o službu splňuje cílovou skupinu, jaká je jeho situace a co od služby očekává.
Informace, které získáme na sociálním šetření slouží k rozhodnutí o vyřízení žádosti. Zájemce pak obdrží písemné oznámení zda je či není jeho žádost zařazena do pořadníku zájemců o sociální službu v Domově bez bariér.
Smlouva o poskytnutí sociální služby
Pokud se v domově uvolní místo, kontaktuje sociální pracovníky vybraného zájemce a domluví s ním termín, čas a místo druhého sociálního šetření. Tato schůzka slouží k dohodnutí konkrétních podmínek poskytování služby.
Po úspěšném jednání se zájemcem o službu je nejpozději v den zahájení poskytování služby uzavřena písemná „Smlouva o poskytnutí sociální služby v domově pro osoby se zdravotním postižením“. Smlouva je vyhotovena ve dvou výtiscích s platností originálu. Každá smluvní strana obdrží jedno vyhotovení.
Smlouva obsahuje tyto náležitosti:
- označení smluvních stran,
- druh sociální služby,
- rozsah poskytování sociální služby,
- místo a čas poskytování služby,
- výši úhrady za sociální služby, způsob jejího placení a způsob vyúčtování,
- ujednání o dodržování vnitřních pravidel, které má poskytovatel pro poskytování sociální služby stanoveny,
- výpovědní důvody a lhůty
-
dobu platnosti smlouvy
Individuální plánování
Služby jsou poskytovány na základě individuálních potřeb uživatelů. Uživateli je k dispozici klíčový pracovník, se kterým plánuje průběh služeb, tak aby došlo k zlepšení jeho situace.